Cosa hè a tela di rib, chì sò i vantaghji è i disadvantages di u tela di rib

Rib fabric hè un tipu di tela di maglia, a superficia di u tela hè rib, u tipu di tela rib hè più, cumuni anu 1 * 1 rib, 2 * 2 rib è 3 * 3 rib, etc., spessu trattanu cù u tissu rib di pruduzzione di cuttuni. di materie prime, fibre chimica tippu di tela rib (poliester) in l 'ùrtimi anni sò dinù pocu à pocu pupulari, sicuru, u scopu di u tela rib hè summamente diffusa, Undergarments, T-shirts è hoodies ponu esse tutti fatti cun ella.Eccu i vantaghji è i disadvantages di a tela di rib.

fron3

Vantaghji di tela di rib:
A tela di maglia perchè u tessulu hè assai sessu face chì a tela hà una bona flessibilità, cusì u tela di rib averà una bona flessibilità, è fatta di vestiti di tela assai elastica hà assai vantaghji, unu hè u vestitu pò ricuperà rapidamente dopu à a deformazione, micca faciuli arrughe è pieghe. , 2 hè questu sensu di vestiti ùn serà micca ligatu a ropa vicinu o fora hè assai còmode.
U cuttuni per a materia prima fatta di tela di rib averà una manu più suave, sicuru, u tela di rib hè un granu chjaru, u so tela hè bella è faciule d'usà, cusì stu tipu di tela hè ancu favuritu da u designer di vestiti di travagliu, in a buttrega pò ancu vede una varietà di rib T-shirt, prudutti di maglione.
Ci hè una rib di fantasia per a rib di bobina in muvimentu, hè di spustà a bobina cù l'agulla di bobina in muvimentu à a trappula di filu adiacente in un cercolu, furmendu un skew di bobina à u stessu tempu, furmendu un picculu pirtusu in a pusizione di bobina originale.Pudete spustà l'anellu attraversu l'urdinatore per furmà u mudellu di move l'anellu.
Rib knitted fabric hè un tessulu magliatu custituitu da un filu unicu disposti in una fila di bobine in sequenza nantu à a parte frontale.Rib tela hè spessu usata in u bordu di u collu di t-shirts, cuffs, hà una bona funzione di corpu, grande elasticità, principarmenti utilizata per a ropa di personalità di piacè.Hè a struttura basica di tela di machina circular à doppia faccia, chì hè dutatu di una certa proporzione di bobina longitudinale frontale è longitudinale non bobina.Comune 1 + 1 rib (costule pianu), 2 + 2 rib, spandex rib.


Tempu di post: 18-mar-2022