60/40 CVC Non Sp Jersey per l'Abbigliamentu

Descrizione breve:


  • ARTICLE #:
  • NOME DE L'articulu:JERSEY
  • COMP:60/40 CVC NON SP
  • CONTE DI FILATI:26S CVC60/40
  • LARGHEZZA:TINTURA CROCE
  • PESO:63/65”
  • PESO:170 GSM
  • CULORE:SOLIDA (PSD)
  • NOTA:
  • DATA:
  • FILE#:FS-220112-015 W
  • Detail di u pruduttu

    Tags di u produttu

    Caratteristiche di u produttu

    Jersey hè un tela di maglia chjara, a superficia di a tela hè liscia, linee chjaru, texture fina, si senti liscia, longitudinale, trasversale hà una estensibilità megliu, è trasversale chì l'estensibilità longitudinale, l'assorbimentu di l'umidità è a permeabilità hè megliu, utilizata per fà diversi stili di maglietta è veste.

    Usu di u produttu

    Jerseyh hè a tela più basica in tutti i grandi tessili circulari di maglia.Pò esse usatu in t-shirts di primavera è d'estate, moda, biancheria intima in u vaghjimu è l'inguernu, sportu è divertimentu di vestiti di maglia, è pò ancu esse largamente utilizatu in tessuti composti, accessori di vestiti è cusì.Hè u tela di maglia più cumuni è largamente utilizatu.

    Tecnulugia di u produttu

    Sicondu u prucessu di tintura è finitura, ci sò sweatshirts stampati, sweatshirts plain è sweatshirts a striscia marina.

    Un tissu di maglia fina.Per via di a so forte absorption d'umidità, hè spessu usata cum'è vestitu vicinu.Hè di solitu fattu di cuttuni fini o medii o filati mischiati nantu à macchine per maglieria in ordito o trama cù aghi semplici, loops, ribals, jacquards è altri arrangiamenti, è poi tinti, stampati, puliti, è sarti in vari tipi di magliette è gilet.
    Tecnica di sudore:
    Ci hè dui tippi di metudi di trasfurmazioni di sbiancante è tintura di panni di maglietta: unu hè u metudu di sbiancatura fina, u tessulu hè bollita, alkali shrink, è poi bleach o tintura pick up, cusì chì u tessulu hè strettu, liscia, tassu di ritirata.L'altru hè u bleaching, in quale u tessulu hè bollitu è ​​poi sbiancatu o tintu per fà a molla è elastica.
    Classificazione di i panni di sudore:
    A tela di sudore cumuna hà una tela di sudore sbiancata, una tela di sudore bianca speciale, una tela di sudore finamente sbiancata, una lana mercerizzata.Sicondu a tecnulugia di trattamentu di tintura è finitura ùn hè micca listessa cum'è un sweatcloth plain, sweatcloth stampatu, sweatcloth striscia marinara;Sicondu i diversi materiali utilizati, ci sò tessuti mischiati, tela di seta, tela acrilica, tela di poliester, tela ramie, etc.
    E caratteristiche di u sweatcloth:
    Cum'è un tissutu di maglia pianu per a biancheria intima.U pesu seccu di metri quatratu hè di solitu 80-120 g / cm, a superficia di tela hè luminosa, a tessitura hè chjara, a tessitura hè bella, a sensazione hè liscia, a longitudinale è a trasversale anu una estensibilità megliu, è a trasversale hè più grande di u. estensibilità longitudinale.L'igroscopicità è a permeabilità hè bona, ma ci hè distaccamentu è crimping, è qualchì volta l'apparizione di l'inclinazione di a bobina si farà.
    Tipi cumuni di tessili di maglia: secondu a classificazione di a struttura di u tessulu pianu, u tessulu bifacciale, u tessulu perle, u tessulu jacquard, u tessulu spandex, etc. Sicondu u prucessu di tintura è di finitura, ci sò sbiancati, sweatcloth pianu, sweatcloth stampatu, sudore tintu di filatu;Sicondu i diversi materii prima utilizati, ci sò tessuti di cuttuni puri, tessuti di cuttuni spandex, tessili di poliester, tela di poliester, tela di cuttuni mischiati, tela di seta, tela acrilica, tela di poliester, tela di ramie, etc. assorbimentu di umidità, elasticità eccellente è estensibilità è produtividade.U vestitu di tessulu di maglia hè còmode di portà, strettu è corpu, senza sensu strettu, pò riflette cumplettamente a curva di u corpu umanu.


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi