Perchè i tessuti chì cuntenenu spandex sò propensi à ingiallimentu?

Spandex hè una varietà di fibra comunmente utilizata in a nostra vita.A funzione più prominente hè una bona elasticità, è hà i vantaghji di una finezza bassa, un grande modulu elasticu (l'allungamentu à a rottura pò ghjunghje à 400% -800%) è una piccula gravità specifica.
Spandex pò esse mischju cù lana, cuttuni, poliester, acrilicu, viscosa è altre fibre tessili, è u tessulu resultanti hè suave, elasticu è còmode di portà.
In u vestitu è ​​a biancheria intima, i tessuti spandex sò più populari trà e donne, perchè u vestitu di e donne hà esigenze più elevate per un accostu vicinu.

https://www.frontiertextile.com/9010-nylonspan-lace-product/

Per esempiu: u tessulu di lace femminile più amatu (cumpresu spandex), purtatu o postu per un bellu pezzu, propensu à u fenomenu di giallu, chì hè a ragiuni?

A causa di u gran numaru di amino è altri gruppi reattivi nantu à a catena moleculare di spandex, hè faciule fà giallu in u prucessu di l'altitudine di temperatura o di almacenamentu, chì affetta i prudutti finiti, in particulare a qualità di u tessulu sbiancante fluorescente è u lume. tela culurata.Per migliurà a prestazione di filatura di spandex, lubricanti di silicone è altri additivi sò usati in u prucessu di tissitura.Questi additivi si degradanu naturalmente cù u tempu è facenu chì i fibri in gialli.Inoltre, u spandex stessu ùn hè micca faciule di culore, vale à dì, i tinti cunvinziunali ùn ponu micca fà u culore di spandex, cusì in u casu di a pulizia di riduzzione insufficiente dopu a tintura di tela, u fenomenu chjamatu u giallu sarà ancu.

Filamentu di spandex neru più vendutu - tecnulugia di colorazione liquida

U spandex neru hè largamente utilizatu in i tessuti di vestiti.Nta l'ultimi anni, a capacità di u filamentu di spandex neru hè stata in espansione è u rendiment di u produttu hè statu migliuratu.U filamentu di spandex neru filatu direttamente attraversu u prucessu speciale di colorazione liquida cruda o addizione in linea, ùn solu ùn hà un effettu neru più uniforme è durable, una più alta solidità di u culore è una eccellente resistenza à l'acqua, ma ancu elimina u prucessu di tintura di fibre, riduce u cunsumu d'energia in a tintura. prucessu è riduce a contaminazione ambientale.


Tempu di posta: 07-07-2022